Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketing vybraných klubů České fotbalové ligy
Čmakal, Tomáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketing vybraných klubů České fotbalové ligy Cíl: Zanalyzování a porovnání marketingových aktivit vybraných fotbalových klubů působících v ČFL a navržení opatření, která by vedla ke zlepšení marketingové činnosti, s důrazem na marketingovou komunikaci klubů. Metody: PEST analýza Porterova analýza konkurenčních sil SWOT analýza Marketingový výzkum: - kvalitativní - hloubkové interview - kvantitativní - dotazníkové šetření Výsledky: Výsledky zhodnocení marketingu vybraných klubů ČFL ukázaly značné rozdíly v kvalitě marketingových aktivit mezi jednotlivými kluby. V některých oblastech, jako jsou internetové stránky a tištěné materiály, odvádějí kluby kvalitní práci, v jiných, jako jsou sociální sítě nebo přestávkový program, nikoli. I přes nedostatek finančních a personálních zdrojů jsou některé prvky provedeny precizně. Pokusil jsem se také o navržení případných opatření, která by vedla ke zlepšení a zefektivnění marketingových aktivit klubů a jež by byla realizovatelná i v prostředí třetiligových fotbalových klubů. Jedná se především o doporučení v oblasti internetové komunikace, doprovodných programů, soutěží a akcí, které by zvýšily zájem diváků a partnerů o kluby. Klíčová slova: Sportovní marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, marketingová strategie, situační analýza, fotbal
Implementace marketingového mixu Prague City Golf Club
Čmakal, Tomáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Implementace marketingového mixu Prague City Golf Club Cíl: Zhodnocení marketingového mixu golfového resortu Prague City Golf Club a navržení opatření, vedoucích ke zlepšení a zefektivnění marketingových aktivit Metody: PEST analýza Porterova analýza konkurenčních sil SWOT analýza Hloubkové interview Výsledky: Výsledky zhodnocení nástrojů marketingového mixu Prague City Golf Club ukázaly, že se jedná o velmi kvalitní golfový resort s podrobně propracovanými jednotlivými složkami marketingového mixu. Z hlediska konkurence si klub drží příznivé postavení, které se bude v budoucnu jistě ještě vylepšovat. Pokusil jsem se také o navržení případných opatření, která by vedla ke zlepšení a zefektivnění klubu. Jedná se především o doporučení v oblasti vytváření balíčků služeb, rozšíření nabídky o nové služby jako zimní provoz, noční golf, wellness, komunikaci se zaměstnanci, proces poskytování služeb, public relations nebo vzdělávání personálu a propagaci obecně. Návrhy se zaměřují také na nutnost snižovat ceny společně se zavedením low-costového členství. Prioritou by mělo být napravení nedostatků hřiště samotného, ale také nalezení partnera, který by umožnil dobudovat parkoviště a zvýšil přísun prostředků i do oblasti marketingu. Klíčová slova: Marketing, marketingový mix, marketing služeb,...
Marketingový mix posilovny Sport Centrum Budokan
Růžová, Monika ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Šádek, Milan (oponent)
Cílem práce je popsat a analyzovat marketingový mix a marketingové aktivity posilovny SPORT CENTRUM BUDOKAN s důrazem na zvýšení atraktivnosti a konkurenceschopnosti, identifikovat případné nedostatky a formulovat soubor doporučení pro majitele posilovny, tj. navrhnout ucelenou marketingovou strategii. Na základě vlastní marketingové analýzy (situační analýza, analýza SWOT, mystery shopping, dotazování, pozorování a benchmarking) jsem navrhla marketingovou strategii, díky které bude dosaženo stanoveného cíle.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.